3 marca 2014

Koktajl awkodakowo-jabłkowy


Uwielbiam awokado i uwielbiam jabłka. Ostatnio pokusiłam się o jabłka odmiany Granny Smith i muszę przyznać, że bardzo zadowolona jestem. Zielone, twarde, kwaskowate – takie właśnie lubię. Poza tym po pokrojeniu bardzo długo nie brązowieją, jak inne jabłka, co dla mnie jest ogromnym plusem.
Dodatkowo oczywiście jabłko pochodziło z uprawy w Polsce :) A podobno Granny Smith to odmiana jabłek bardzo wrażliwa na temperaturę i przez to rzadko spotykana w Polsce. No proszę.



Składniki:
  • średniej wielkości awokado
  • jabłko
  • mleko roślinne (ja wybrałam sojowe niesłodzone)

Sposób przygotowania:
  1. Wydłubać miąższ z awokado i wrzucić do pojemnika, w którym dobrze się blenduje.
  2. Jabłko pokroić na malutkie kawałki i dorzucić do awokado.
  3. Spróbować blendować. Mój nowy blender dał radę, mimo że jabłko było twarde i do tego ze skórką (sprzeciwiam się pozbawianiu jabłek skórki!), ale gdyby blender nie dawał rady, można od razu dolać odrobinę mleka roślinnego.
  4. Dodać tyle mleka roślinnego, żeby koktajl miał taką konsystencję, jakiej oczekujemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz